Ledige jobs hos Rokkedahl 

Tilbage til oversigt

Ledige jobs hos Rokkedahl 

Tilbage til oversigt

Økonomiassistent til Rokkedahl Koncernen

Rokkedahl Koncernen ved Nibe søger en assistent til økonomiafdelingen.

Økonomi assistent til Rokkedahl koncernen

Rokkedahl koncernen søger en assistent til økonomiafdelingen.

Ansvarsområder og arbejdsopgaver:
  • Debitor-/kreditorstyring
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af diverse analyser
  • Håndtering af selskabernes mailkonti
  • Diverse administrative opgaver
  • Assistance i forbindelse med måneds- og årsafslutning
  • Support til kollegerne i økonomiafdelingen og den øvrige organisation i Rokkedahl koncernen
  • Ad hoc opgaver i en dynamisk organisation
Kvalifikationer:
  • Du er selvstændig og kan tage de nødvendige beslutninger inden for dit arbejdsområde
  • Du arbejder omhyggeligt og struktureret med opgaverne.
  • Som person er du selvstændig, men også en teamplayer. Din tilgang til nye opgaver sker med et positivt sind, og det er naturligt for dig at tage ansvar for egne opgaver.
  • Du har B-kørekort.
  • Frem for alt lægges der vægt på, at du har et godt humør og er god til at kommunikere samt trives i et travlt miljø.
Vi tilbyder:
  • Frihed under ansvar, hvor det gode arbejdsmiljø prioriteres aktivt.
  • Et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor du vil indgå i et team på 3 personer og får reference til økonomichefen
  • Løn efter kvalifikationer med pensionsordning og sundhedsforsikring

Stillingen er på 30 timer ugentligt

Tiltrædelse snarest eller efter nærmere aftale.

Ansøg:

Ansøgning mrk. ”Økonomiassistent” sendes til mette@rokkedahl.dk vedlagt dit CV.

Ansøgningsfrist er mandag den 31. januar 2022.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Økonomiassistent til Rokkedahl Koncernen

Rokkedahl Koncernen ved Nibe søger en assistent til økonomiafdelingen.

Økonomi assistent til Rokkedahl koncernen

Rokkedahl koncernen søger en assistent til økonomiafdelingen.

Ansvarsområder og arbejdsopgaver:
  • Debitor-/kreditorstyring
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af diverse analyser
  • Håndtering af selskabernes mailkonti
  • Diverse administrative opgaver
  • Assistance i forbindelse med måneds- og årsafslutning
  • Support til kollegerne i økonomiafdelingen og den øvrige organisation i Rokkedahl koncernen
  • Ad hoc opgaver i en dynamisk organisation
Kvalifikationer:
  • Du er selvstændig og kan tage de nødvendige beslutninger inden for dit arbejdsområde
  • Du arbejder omhyggeligt og struktureret med opgaverne.
  • Som person er du selvstændig, men også en teamplayer. Din tilgang til nye opgaver sker med et positivt sind, og det er naturligt for dig at tage ansvar for egne opgaver.
  • Du har B-kørekort.
  • Frem for alt lægges der vægt på, at du har et godt humør og er god til at kommunikere samt trives i et travlt miljø.
Vi tilbyder:
  • Frihed under ansvar, hvor det gode arbejdsmiljø prioriteres aktivt.
  • Et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor du vil indgå i et team på 3 personer og får reference til økonomichefen
  • Løn efter kvalifikationer med pensionsordning og sundhedsforsikring

Stillingen er på 30 timer ugentligt

Tiltrædelse snarest eller efter nærmere aftale.

Ansøg:

Ansøgning mrk. ”Økonomiassistent” sendes til mette@rokkedahl.dk vedlagt dit CV.

Ansøgningsfrist er mandag den 31. januar 2022.

Vi glæder os til at høre fra dig.